bg1

Strategia

Poszerzenie zakresu usług oraz urządzeń. Rozwój na rynkach międzynarodowych.

Osiągneliśmy wysoką konkurencyjność na rynku krajowym. Staliśmy się jedyną polską firmą, która może kompleksowo wykonać całe obiekty wytwórni pasz oraz niezbędne urządzenia do prawidłowej ich obsługi. Każde urządzenie może być zaprojektowane pod indywidualne zamówienie klienta. Pozwoliło nam to na zdobycie pozycji lidera na rynku w Polsce. Nasze logo zawiera znak równości, które wyjaśnia przekaz firmy i podkreśla jej wartości: PROJEKT=PRODUKT.

Naszym celem na najbliższe lata 2014-2018 jest:

  • utrzymanie statusu najlepszego partnera dla klientów,
  • budowanie świadomości marki na rynku oraz jej rozpoznawalności
  • wzmocnienie pozycji na rynku międzynarodowym,
  • poszerzenie zakresu usług oraz urządzeń wprowadzając nowe rozwiązania technologiczne,
  • innowacje w produkcji i w sposobie jej zarządzania.

Nie ograniczamy się tylko i wyłącznie do działalności produkcyjno-usługowej. W naszej strategii znalazło się miejsce również dla CSR czyli zarzadzanie firmą zgodne z zasadami społecznej odpowiedzialności. Więcej informacji na temat realizacji CSR zamieściliśmy w naszym blogu.

  • Agri Plus
  • Michel Sp. z o.o.
  • Młyny szczepanki
  • Piast
  • Trouw Nutrition
  • Tasomix
  • Animex
  • de heus
  • deLaval
  • EKOPLON SA
  • Golpasz SA
  • LNB
  • Schaap-Pol
  • Contractus
  • Dossche
  • Mostostal Zabrze Holding S.A.
  • PZZ Wałcz
  • Wipasz
  • Ovovita
  • Cedrob
  • Cargill
  • Adros
  • Kompasz
  • Provimi
  • Agrocentrum
  • Konspol
  • Dolfos
  • Nutripol
  • Bio-Eko
  •  
  • Solpasz